sazad, 8)
Różna wysokość drzwi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez dooboMoje drzwi od kierowcy jakoś dziwnie sie dotykają tzn jak zamykam je z taka siła jak pozostałe to po prostu sie nie dotykają
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dooboMoje drzwi od kierowcy jakoś dziwnie sie dotykają tzn jak zamykam je z taka siła jak pozostałe to po prostu sie nie dotykają, muszę nimi bardziej trzasnac, są dni kiedy po wejściu do samochodu muszę trzasnac nimi 3-4x zanim sie zamkną..czy to mozna wyregulowac czy...?Black magic
Komentarz
-
-
Dołączam fotki jak to u mnie wygląda.
Nie wiem czy uda się to dobrze wyregulować gdyz jak widać na górnym przetłoczeniu jest mniejsza różnica niż na dole.
Jak oddawałem auto do ASO na błąd lakierniczy to mieli to wyregulować, jak odbierałem samochód to zapytałem dlaczego to nie jest zrobione. Jeden mówił że regulowali a drugi że nie i mam jeszcze raz podjechać, ale ile razy z nowym autem można jeździć do serwisu.
Komentarz
-
-
to się nzaywa jakoś jakość.
nic dziwnego skoro nie nadążają z produkcją.
Najlepiej auta kupować w kryzysie jak jest małą sprzedawalność, bo wtedy montownie poświęcają więcej czasu na kontrolę jakości, szczególnie detali dostarczanych przez zewnętrzne firmy, wtedy to one głównie zarabiją na reklamacjach i przestojach lini.
VW np na postój lini do montowania VW Up bierze około 5 tyś euro za min.Z uszczelek piszczy wiatr, w drzwiach zbiera się woda, radio gra bez basów, a co tam i tak najlepszym autem jest auto słuzbowe
Komentarz
-
-
:shock:
No grubo...O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grohuNajlepiej auta kupować w kryzysie jak jest małą sprzedawalność, bo wtedy montownie poświęcają więcej czasu na kontrolę jakości
Jak jest mały popyt na auta, to nie zwalnia się linii produkcyjnej, tylko odwołuje system zmianowy albo w ogóle fabryka staje na kilka dni.
Tak więc, czy kryzys, czy dobrobyt to pracownik i tak ma z grubsza (bo zawsze o te parę procent można przyspieszyć lub zwolnić) tyle samo czasu na montaż auta, a kontrola na jego sprawdzenie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej1962Ło matko a z tym jeździć się nie da to aż taka wada? ja pierdziu. Normalnie to jest masakra mieć tak nierówne drzwi. Ja oddałbym auto na wymianę normalnie. mało tego zażądałbym wymiany na auto klasy wyższej co najmniej A6
Komentarz
-
-
Awantury w ASO to czysta teoria. Oni sobie wypracowują z czasem system mechanizmów obronnych. Sam oszalejesz szybciej niż coś osiągniesz. Pamiętam jak miałem krótko civica na gwarancji jeszcze i jechałem kilka razy do ASO wściekły na niedoróbki: trzeszczącą deskę rozdzielczą, piszczące sprzęgło, korozje podwozia i kilka innych - zawsze słyszałem, że to tak ma być. Tutaj tez pewnie walka z ASO zakończyłaby się podobnym stwierdzeniem.
Tutaj jednak bym sobie opłacił rzeczoznawcę i z jego protokołem walił prosto do SAP, a jak będą się opierdzielać to można dać znać jakiejś turbokamerze. Jest o co powalczyć, ale na spokojnie. Mogą przy okazji wyjść ,,kwiatki'' typu spad z lawety przy transporcie tego egzemplarza. Bo takie krzywizny ma mało który ulep od pana Józka blacharza po dzwonie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez grohuNajlepiej auta kupować w kryzysie jak jest małą sprzedawalność, bo wtedy montownie poświęcają więcej czasu na kontrolę jakości
Jak jest mały popyt na auta, to nie zwalnia się linii produkcyjnej, tylko odwołuje system zmianowy albo w ogóle fabryka staje na kilka dni.
Tak więc, czy kryzys, czy dobrobyt to pracownik i tak ma z grubsza (bo zawsze o te parę procent można przyspieszyć lub zwolnić) tyle samo czasu na montaż auta, a kontrola na jego sprawdzenie.
Jak fabryka ma mnóstwo zamówień to liczy się każda sztuka, jak zamówień jest mniej to się robią czepialscy. Znajomy zna team designerski z Mlady boleslav, zawsze dzwonii do nich jak sobie rozetnie głowę o otwarty schowek na okulary.
W Octavii zauważyłem mnóstwo felernych punktów ( jakość wnętrza, Orange skin na lakierze), jest kilka ostrych krawędzi np. Pod fotelem przednim, zona zarysowała sobie nowe skórzane buty, ostra krawędź gdy wlozysz rękę do schowka na Tel i przy wyciąganiu nie możesz dotknąć obudowy pod panelem climatronika bo się przetniesz/podrapiesz. Podobnie w schowku pod włącznikiem świateł.
Nigdy nie miałem skody, a mam za sobą dużo uruchomien produkcji desek rozdzielczych dla aut np VW UP Citigo (produkcja Bratysława), Insignia, Mercedes Cls, S, Peugeot 207,Fiesta. I mie moglo dojść do takiej sytuacji, że jakiś element może doprowadzić do uszkodzenia ciała. Do dnia kiedy nie dostałem sluzbowej skody nie wiedziałem, ze istnieją tacy producenciZ uszczelek piszczy wiatr, w drzwiach zbiera się woda, radio gra bez basów, a co tam i tak najlepszym autem jest auto słuzbowe
Komentarz
-
Komentarz